пʼятниця, 1 листопада 2019 р.

аналіз виховної роботи 2018/2019 н.р




Аналіз виховної роботи за 2018-2019н.р
вчителя 2-А класу
Прокопчук Ірини Олександрівни



Виховна робота в класі була спланована відповідно до «Методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2018/2019 навчальному році».

На початку навчального року я визначила мету і завдання для дитячого колективу й для себе як класного керівника. Були поставлені такі завдання — допомогти дітям найбільш безболісно адаптуватися до шкільного життя, зробити перші кроки на шляху об’єднання дитячого колективу, прищепити дітям інтерес до навчання та бажання відвідувати школу, формування моральних чеснот учнів. На  мій  погляд,  завдання  виконані. 
  Протягом року велася виховна робота, яка поєднувала як традиційні форми роботи (бесіди, години спілкування, виховні години), так і нетрадиційні (тестування, інтерактивні ігри, екскурсії, вікторини, акції).
Відповідно до програми НУШ перший місяць виховної роботи був присвячений знайомству зі школою та класним колективом, виробленню спільних правил та рутин.
Було проведено цикл занять: «Чарівні слова»,« В країні доброти», «Мої права та обов'язки», «Чесним треба бути всюди».
На цих заняттях учні охоче включалися в бесіду, наводили самі приклади з життя й колективно робили висновки. Школярі вчилися розумно взаємодіяти із колективом .
Особлива увага приділялась збереженню життя та здоров'я учнів. Проведені заняття з безпеки життєдіяльності : ситуативно-рольова гра „Твоя безпека ”, бесіда-засторога „Вогонь буває різним”, хвилинка-здоровинка „Здоров’я та телебачення", цикл практичних занять "Ми маленькі пішоходи" .
  На протязі  року  постійно велась індивідуальна робота з учнями, яка була направлена на вироблення свідомого відношення учнів до навчання, відповідальності за власні вчинки, культуру спілкування з однокласниками; перевірка стану ведення підручників, проводилися бесіди про поведінку у школі та на уроці, про виконання доручень. У процесі роботи були використані сюжетно-рольові ігри “Чарівні слова”, “Я на вулиці”; тренінг “Кого з друзів ти візьмеш у подорож”; анкетування “Моя увага”; хвилина міркувань “Хто я?”.
Роботі з батьками теж приділяла багато уваги. Протягом навчального року відбулися батьківські збори: «Ваші діти - першокласники», «Як виховувати у дитини любов до читання?», «Наша співпраця». Відповідно до тем були проведені батьківські лекторії: «Нова Українська школа», «Співпраця школи і батьків у формуванні особистості учня», «Розвиток пізнавальних інтересів дітей у сім’ї». Батьки класу проявили велику зацікавленість і активність навчанням дітей, батьківські збори систематично відвідували. Проводила з батьками індивідуальні бесіди, консультації для батьків,  з'ясувала захоплення і вподобання родин. Намагалася посприяти створенню позитивного ставлення батьків до школи, впроваджувала елементи педагогіки партнерства.
 Протягом року здійснювалась підготовка учнів до самоврядування. Було розподілено обов’язки в класі до виконання яких діти підходили відповідально.
 Стосунки мiж учнями класу загалом дружнi й доброзичливi. Хоча, протягом року виникали випадки суперечок мiж хлопцями й дiвчатами. Трапляються випадки заздрощiв або надмiрної образливостi. Деяким учням: Ковердюку Дмитру, Бондару Дмитру — треба бути ввiчливiшими й стриманiшими у спілкуванні з однокласниками.
У стосунках мiж дітьми треба заохочувати прояви спiвчуття, поступливостi, взаємоповаги.
   Таким чином, аналіз виховної роботи у відповідності з метою та завданнями показує, що проведена робота сприяла вдалій адаптації учнів в класному колективі, згуртуванню учнівського колективу, формуванню позитивного ставлення до школи і навчання, створенню умов для розвитку творчих здібностей, покращенню рівня мотиваційної сфери дітей, вдалому процесу формування навичок самооцінки власних дій та взаємооцінки дій товаришів.

Немає коментарів:

Дописати коментар